Viking illustratie

Mijn Mobile Vikings-rekening

Alles over je Mobile Vikings-rekening: factuurdetails, betalingen en voordelen op één plek!

Zo ziet jouw rekening er uit

Productkosten

Op je aanrekening of factuur zie je de kost van je abonnement. Dit bedrag hangt af van het internet- of mobiel abonnement dat je gekozen hebt.

Jouw verbruik

Net zoals in de Mobile Vikings-app zie je ook op je aanrekening of factuur je verbruik terug. Zowel voor je mobiel nummer als je internet thuis.

Buitenbundelkosten

Gebruik je meer dan wat er in je bundel zit: extra data, minuten of sms’en buiten je abonnement? Dan worden deze buitenbundelkosten apart vermeld op je aanrekening of factuur.

Combo

Maak je gebruik van het combovoordeel? Dan zie je een korting van € 3 op je aanrekening of factuur verschijnen. Mooi meegenomen!

Vikingpunten

Op je aanrekening of factuur zie je een overzicht van de Vikingpunten die zijn ingezet. Let op: het gebruik van Vikingpunten gebeurt (enkel voor abonnementen) automatisch.

En wanneer mag je die verwachten?

Mobiel abonnement

Je factuur of aanrekening wordt verstuurd op de 4de, 12de, 20ste of 28ste van de maand.

Welke datum voor jou geldt, hangt af van wanneer je maandelijkse bundel vernieuwd wordt. Je rekening volgt op de eerstvolgende van die vier data.

Voorbeelden:

  • Wordt je bundel vernieuwd op de 3de → je ontvangt je factuur op de 4de

  • Vernieuwing op de 8ste → factuur op de 12de

  • Vernieuwing op de 21ste → factuur op de 28ste

Zo weet je precies wanneer je Mobile Vikings-rekening eraan komt.

Internet thuis

Dat hangt af van de datum waarop je internetabonnement geactiveerd wordt. Je eerste factuur volgt op een vaste facturatiedatum, afhankelijk van je activatie.

  • Geactiveerd tussen de 28e en 3e → factuur op de 4e van de volgende maand

  • Geactiveerd tussen de 4e en 11e → factuur op de 12e

  • Geactiveerd tussen de 12e en 19e → factuur op de 20e

  • Geactiveerd tussen de 20e en 27e → factuur op de 28e

Na activatie ontvang je automatisch een bevestigingsmail – de datum van die mail geldt als je officiële activeringsdatum.

Nog niet betaald?

Heb je nog een openstaande aanrekening en/of ervaar je problemen met de betaling? Check dan zeker onderstaande pagina. 

Alles over je betalingen

Wil je meer weten over jouw betalingen, de betalingsmethodes of is jouw betaling mislukt? Je vindt alle informatie op de pagina hieronder. 

Veelgestelde vragen