Alle openstaande facturen moeten betaald zijn
Heb je een abonnement? Dan moeten eerst al je openstaande facturen of aanrekeningen volledig voldaan zijn.
Éénmalig gebruik van de kwaliteitsgarantie
Je kan slechts één keer beroep doen op de kwaliteitsgarantie. Een tweede aanvraag wordt geweigerd. Mobile Vikings kan hiervoor controleren op o.a. naam, adres, betaalmethode of klantnummer. Uiteraard altijd in overeenstemming met het privacybeleid.
Voor mobiele nummers: overstap binnen 30 dagen
Bevat je aanvraag een mobiel nummer? Dan moet dit nummer binnen de 30 dagen na activatie overgezet zijn naar een andere operator.
Voor internet: stopzetting binnen 30 dagen
Gaat je aanvraag over internet? Dan moet je internetverbinding bij Mobile Vikings binnen de 30 dagen na activatie inactief zijn.
Gehuurde hardware moet worden teruggestuurd
Als je gebruikmaakt van onze modem of wifi-boosters, moet je deze na stopzetting terugsturen naar Mobile Vikings.
Kwaliteitsgarantie
Niet helemaal overtuigd? Geen zorgen, dankzij onze 30 dagen kwaliteitsgarantie probeer je zonder risico.
Niet tevreden? Geld terug!
Dankzij onze kwaliteitsgarantie kan je onze diensten 30 dagen lang zorgeloos uitproberen, net zoals bij online shoppen. Niet tevreden binnen die eerste maand na activatie van je simkaart of internetverbinding? Dan krijg je gewoon je geld terug.
Wat zijn de voorwaarden?
Er zijn wel een paar voorwaarden aan verbonden. Zijn die in orde? Dan storten we je geld gewoon terug. Check ze hieronder.
Zo gaat het in zijn werk
Binnen de 30 kalenderdagen
Je kan binnen de 30 kalenderdagen na de activatie van je nieuwe simkaart en/of internetverbinding een terugbetaling aanvragen voor die eerste maand.
Combineer je aanvraag
Wil je zowel je simkaart als je internetverbinding terugbetaald krijgen? Dien dan één gezamenlijke aanvraag in. De termijn van 30 dagen wordt wel apart beoordeeld per product.
Gebruik het contactformulier
Vraag je terugbetaling aan via het contactformulier. Kies daar voor 'Mobiele telefonie' of 'Internet thuis', afhankelijk van waarvoor je een aanvraag indient.
Terugbetaling
Na je aanvraag controleren we of je aan de voorwaarden voldoet. Je krijgt via mail te horen of je aanvraag goedgekeurd is. Is je aanvraag goedgekeurd? Dan ontvang je je geld uiterlijk binnen 3 weken terug.
Dit betalen we terug
Je eerst gekozen tariefplan.
Eventuele aangerekende kosten voor de installatie van je internetverbinding.
Eventuele aangerekende kosten voor de huur van een wifi-booster.
Vikingpunten die je eventueel voor de eerste betaling in kwestie gebruikte.
Eventuele kosten buiten de bundel van een mobiel abonnement.