Cookies bij Mobile Vikings? Die gebruiken we om onze website te verbeteren, om je surfervaring zo optimaal mogelijk te maken ...en om je op andere sites relevante advertenties te tonen. Je kunt je cookie-instellingen altijd aanpassen. Lees ons cookiebeleid hier.

Welke cookies wil je toelaten?

Dankzij deze cookies werkt de website correct en gebruiksvriendelijk. Daarnaast kunnen we hiermee problemen opsporen en onze websites verbeteren.

Dankzij deze cookies kunnen we je advertenties tonen op maat van je interesses. Zo zie je altijd boodschappen die relevant zijn. Je kunt deze instellingen onderaan de website aanpassen.

Laden...
Klein momentje, aub.
Hmm. Het duurt blijkbaar wel even. Misschien kun je de pagina eens opnieuw laden?
Prepaid

Mobile Vikings-herlaadkaarten

Word Viking en profiteer van de scherpste tariefplannen voor mobiele data.

  • Volledige budgetcontrole
  • Maximale flexibiliteit
  • Zonder contract

loading...

Waarom een herlaadkaart van Mobile Vikings kiezen?

Geweldige 4G-dekking

We gebruiken het Orange-netwerk, dat 4G biedt aan 99,9% van de Belgen. Eigenlijk aan iedereen dus.

Fantastische klantendienst

Geen keuzemenu’s als je belt. Snel antwoord via social media en e-mail.

Maximale flexibiliteit

Bepaal zelf wanneer je herlaadt, en kies telkens of je meer data of meer bellen wilt.

Only Data

Of gebruik je eigenlijk alleen data?

Waarom dan betalen voor een bel- of sms-bundel die je toch niet gebruikt? Met een Only Data-tariefplan heb je enkel wat je elke dag gebruikt: een databundel om te appen, gamen én om te (video)bellen via internet.

8GB €15
Met een Only Data-tariefplan kun je in de EU nog gebeld en gesms't worden, en zelf gratis nummers en noodnummers bellen.
Overstappen naar Mobile Vikings is kinderspel
Kies je tariefplan
Heel veel data of belminuten? Kies en bestel makkelijk online.
Behoud je gsm-nummer
Je gsm-nummer neem je makkelijk mee naar Mobile Vikings. Tenzij je zelf een nieuw nummer wil. Dat kan natuurlijk ook eenvoudig.
Wij doen de rest
Wij zetten je contract bij je huidige operator stop, zelf hoef je daar niets voor te doen.
Kies een tariefplan

Praktische info

Je bundels vervallen na 1 kalendermaand. Wat gebeurt er dan?

Je belt aan € 0,20/min (Meer bellen) of € 0,40/min (Meer data)
Gerekend per seconde, met een minimum van 60 seconden. In België en de EU, naar een Belgisch nummer.
Je sms't aan € 0,10/sms
Verstuurd vanuit België en de EU, naar een Belgisch nummer.
Je surft aan € 0,10/MB
In België en de EU, berekend per kilobyte.

Ga je naar het buitenland?

In de EU gaat je verbruik dan van je gewone bundel af, zonder extra kosten.

Voor de tarieven die gelden in en naar landen die niet in de EU zijn, bekijk je onze internationale opties.

Profiteer van het Vikingvoordeel

Gratis bellen en sms’en naar vrienden en familie? Kinderspel, want bij elk tariefplan krijg je het Vikingvoordeel. Klopt, alle Mobile Vikings bellen en sms’en elkaar gratis.

  • Identificatie van mijn herlaadkaart: Hoe moet ik me identificeren voor mijn herlaadkaart?

    Je kunt je identificeren door je eerstvolgende betaling met bancontact uit te voeren. De wetgeving schrijft voor dat er binnen de 18 maanden na de eerste betaalverrichting een nieuwe identificatie moet plaatsvinden.

    Als je een automatische betaalmethode of sms-betaalmethode aanmaakt met een buitenlands rekeningnummer, zul je geen herlaadkaart kunnen activeren. Je eerste betaling en de controlebetaling na 18 maanden dienen altijd te gebeuren met een Belgisch betaalmiddel. Voor de overige betalingen mag je eender welke betaalmethode gebruiken.

    Om de status van je identificatie te controleren, ga je naar je account.

  • Hoe bestel ik een simkaart?

    Heb je 5 minuutjes? Want langer duurt het niet om je Mobile Vikings simkaart te bestellen! Maak eerst je keuze: wil je een simkaart met abonnement bestellen, of een herlaadkaart? Volg dan de stappen op de pagina om je bestelling af te ronden. 

    Wat heb je nodig om je huidige nummer over te dragen?

    • Het nummer van je huidige simkaart,
    • Heb je momenteel een abonnement bij een andere provider, dan hou je je klantnummer ook best bij de hand.
  • Hoe herlaad ik mijn herlaadkaart?

     Je herlaadt je simkaart via je account door te klikken op de rode knop 'Herlaad Nu' (te vinden bovenaan elke pagina). Herladen doe je via een van de volgende methodes:

    • Bancontact: : hiervoor heb je de Digipass nodig van je bank. Via deze herlading staat je belwaarde vrijwel onmiddellijk op je simkaart.
    • Payconic by Bancontact-app: download de Payconiq by Bancontact-app, registreer je bankrekening en je bent helemaal klaar om je simkaart te herladen met een simpele QR-code. Op deze pagina ontdek je hoe deze herlaadmethode precies in z’n werk gaat.
    • Mastercard of Visa : gebruik je kredietkaart om een herlading uit te voeren. De belwaarde staat vrijwel onmiddellijk op je simkaart.
    • Sms: stuur een sms met de boodschap "SIM TOPUP naar 1984. Voor je dit kunt doen, moet je wel een betalingsmethode instellen.
    • Automatisch herladen: herlaad je simkaart automatisch wanneer je belwaarde onder een bepaald bedrag zakt. Voor je dit kunt doen, moet je wel een betalingsmethode instellen.
    • Vikingpunten: herlaad je simkaart met Vikingpunten. 1 Vikingpunt is € 1 waard. Zin om extra veel Vikingpunten te verdienen? Overtuig dan zo veel mogelijk vrienden of familie om ook aan boord te stappen van de Mobile Vikings-drakkar. Voor iedereen die je overtuigt om Viking te worden, ontvang je als beloning 15 Vikingpunten. 
    • Online overschrijving: deze herlading duurt drie werkdagen. Let op: gebruik steeds de juiste gestructureerde mededeling, zodat de herlading op de juiste simkaart gestort wordt. De mededeling die je moet gebruiken, vind je terug op de pagina 'Herlaad nu'. Daarna kies je voor 'rekeningoverschrijving'.
    • Paypal: dit is een online betalingssysteem waarmee je betalingen kunt verwerken via je Paypal-account,  je Mastercard/Visa of je zichtrekening. Een Paypal-account is met andere woorden geen vereiste, en je herlading wordt nagenoeg onmiddellijk verwerkt. Een PayPal account maak je via de Paypalwebsite.

    Tip: als je denkt dat een herlading fout loopt (als je vermoedt dat het geld van je rekening afgaat, maar niet op je simkaart terechtkomt), contacteer dan even de helpdesk voordat je een tweede betaling uitvoert. Zo kun je een tweede herlading op dezelfde dag vermijden.

    Betaalmethodes combineren: Je kunt je Vikingpunten met een andere betalingsmethode combineren om je simkaart te herladen. 

  • Hoe lang zijn mijn belwaarde en bundel met gratis voordelen geldig?

    TL;DR
    1 kalendermaand vanaf het moment van je laatste herlading. Als je bijvoorbeeld herlaadt op 8 november 2015 om 12u35, dan blijft je bundel geldig tot 8 december 2015, om 12u35.

    Context
    Een kalendermaand definiëren we als de duur van een specifieke datum van een maand tot dezelfde datum van de volgende maand. Een kalendermaand kan dus 28, 29 (tijdens een schrikkeljaar), 30 of 31 dagen lang zijn. Een voorbeeld: herlaad je in maart, dan is je bundel 31 dagen geldig. Herlaad je in april, dan is je bundel 30 dagen geldig.

    Wat met resterende belwaarde?
    Heb je nog belwaarde over, dan wordt die gewoon overgedragen naar de volgende maand en opgeteld bij je volgende herlading. De 
    belwaarde van een herlading blijft 6 maanden geldig en vervalt dan.

    En als de maand om is?
    Als de maand om is, en je hebt nog niet herladen, dan gelden de buitenbundelkosten.

  • Hoe raadpleeg ik mijn resterende belwaarde?

     

    • Sms "CONSULT" naar 1984.
    • Ga naar www.mobilevikings.com. Log in en ga naar "Mijn simkaarten". Hier zie je hoeveel belwaarde, mobiele data, sms'en en gratis belminuten naar andere Mobile Vikings je nog over hebt.
    • Viking App: dankzij de Viking App heb je voortdurend een real-time overzicht van je belwaarde, verbruiksgeschiedenis, contactpersonen en nog zoveel meer.

Contacteer ons

Snelste antwoord
Een aanvraag indienen
of mail naar info@mobilevikings.be
We antwoorden binnen 1 dag.
FAQ