Laden...
Klein momentje, aub.
Hmm. Het duurt blijkbaar wel even. Misschien kun je de pagina eens opnieuw laden?

Abonnementen

  • Nieuw Nu met nog meer mobiele data
  • Kies je belminuten en mobiele data
  • Altijd een abonnement op jouw maat
Laden...

{{ product.title }}

  • {{ option.promo.old_description }} {{ option.description }} {{ option.description}} Nieuw €{{ option.price }}
€{{ SelectorCtrl.totalPrice }} per maand
{{ selected_option }}{{ $last ? '' : ', '}}, onbeperkt sms'en, en gratis bellen naar andere Vikings  Ik wil dit abonnement! Ik ben Viking en ik wil dit
Vikingvoordeel Enkel geldig voor oproepen in België gestart. Fair use policy: 60 gratis belminuten per dag naar andere Vikings in België.
In alle oproepen wordt de eerste minuut volledig aangerekend. Daarna per seconde.

Wat je zeker moet weten

Wanneer?

Je aanrekeningen ontvang je maandelijks rechtstreeks in je mailbox. Maar als je wilt, kunnen we je die ook lekker old school via de post versturen.

Hoe moet je betalen?

Betalen doe je zoals het voor Mobile Vikings hoort: zo voordelig mogelijk. Heb je nog Vikingpunten? Dan worden die automatisch eerst ingezet. Het resterende bedrag zie je dan op je factuur/aanrekening.

Als je een Mobile Vikings-abonnement wilt, kun je een automatische betaalmethode instellen of achteraf manueel via onze website betalen.

  • Bekijk infofiche
  • Vikingpunten

    Je verdient supermakkelijk Vikingpunten die je inzet om je aanrekening deels of volledig te betalen. Hoe verdien je ze? Door een nieuwe Mobile Viking aan te brengen én met de Viking Deals.

    Meldingen

    Verbruik je toch meer dan je bundel? Geen enkel probleem: wij houden je via e-mail en/of sms op de hoogte:

    • wanneer je bundel bijna op is.
    • wanneer je kosten buiten je bundel maakt.
    • en je krijgt een extra melding bij elke 10 euro die je buiten je bundel verbruikt.

    Viking App

    Je controleert intussen al je verbruik eenvoudig via de Viking App en onze website. Je weet dus altijd wat, wanneer, en hoeveel. Daarnaast krijg je nog eens een duidelijk overzicht op je volgende factuur/aanrekening.

    Buiten je bundel

    De kosten buiten bundel kennen is altijd handig, toch?

    • Je belt aan € 0,20 / min.
      Gerekend per seconde, met een minimum van 60 seconden. In België, naar een Belgisch nummer.
    • Je sms't aan € 0,10 / SMS
      Verzonden vanuit België, naar een Belgisch nummer.
    • Je surft aan € 0,10 / MB
      In België, berekend per kilobyte.

    Viking App

    Met de gratis Viking App hou je altijd je verbruik in de gaten: je komt nooit meer voor verrassingen te staan.

    Roaming

    In het buitenland is bellen en sms’en automatisch mogelijk. Maar dataroaming moet je nog manueel activeren via de instellingen van je smartphone. In de EU1 zal je roamingverbruik afgehouden worden van de bundel van je abonnement. Bijkomende roamingkosten zullen op je volgende aanrekening beschikbaar zijn.

    Meer informatie over roaming >

    Internationaal

    Dit is bellen of het verzenden van een SMS naar een buitenlands nummer terwijl je in België bent.

      Sms Telefoongesprekken
    EU-landen (1) € 0.20 € 0.50/min
    Andere landen (2) € 0.20 € 1.00/min
    Belminuten worden geteld vanaf de eerste seconde van elke begonnen minuut

    1 Zie lijst EU-landen
    2 De volgende landen en netwerken zijn niet bereikbaar: Antarctica, Oost-Timor, Emsat, Euro Sat, Global Sat, Inmarsat, International Free Phone, Internationale netwerken, Iridium, Nauru, Sint-Helena

    Viking App

    Met de gratis Viking App hou je altijd je verbruik in de gaten: je komt nooit meer voor verrassingen te staan.

    Speciale nummers

    Deze kosten verschijnen op je volgende aanrekening.

    1xx-nummers, 0800-nummers gratis (werkt enkel in België)
    Premium-sms kost vermeld bij het premium-nummer
    070-nummers max. 0,30 €/min.
    078-nummers 0,20 €/min. + € 0,07 verbindingskosten
    1204, 1304, 1404, 1207, 1307, 1407, 1212, 1313, 1414 0,15 €/min., bovenop de kost vermeld bij het nummer
    090x-nummers kost vermeld bij het nummer

    Viking Care

    Voor al je vragen via telefoon, e-mail of social media: onmiddellijk je beste oplossing. Vergezeld van een grote glimlach.

    Van herlaadkaart naar abonnement

    Switchen van een herlaadkaart naar een abonnement? Is kinderspel: dat doe je eenvoudig in je instellingen. Switchen in de omgekeerde richting is natuurlijk ook mogelijk.

    Nieuw nummer

    Een nieuw abonnement afsluiten is heel eenvoudig. Je hebt niets speciaal nodig. Voor een nieuw nummer vragen we € 15 administratieve kosten.

    Ik wil mijn huidige nummer houden

    Je nummer overdragen naar Mobile Vikings? In een wip gebeurd, en wij nemen alle administratie voor onze rekening.

    Wat heb je nodig?

    • De gegevens van je abonnement bij je huidige operator (vind je op je contract of aanrekening).
    • Vergeet niet na te gaan of er in je huidige contract een verbrekingsvergoeding verschuldigd is of niet.

    Viking Care

    Voor al je vragen via telefoon, e-mail of social media: onmiddellijk je beste oplossing. Vergezeld van een grote glimlach.

    Instellingen wizard

    Ok, je hebt je simkaart geactiveerd en in je telefoon gestoken… En er gebeurt niets. Er klopt iets niet: je kunt geen verbinding maken met het internet.

    Correct: af en toe kan een toestel de instellingen van Mobile Vikings niet automatisch configureren. Maar geen reden tot paniek. We hebben een wizard gebouwd die je moeiteloos door de configuratie van je toestel loodst. Kinderspel.

    Naar de instellingen wizard >

    Toch nog moeilijkheden?

    Neem gerust contact op met onze helpdesk. Onze Viking Care Agents lossen het in een handomdraai op, met een brede glimlach.

    Viking Care

    Voor al je vragen via telefoon, e-mail of social media: onmiddellijk je beste oplossing. Vergezeld van een grote glimlach.

    Gratis mobiele communicatie

    Dààr streeft Mobile Vikings naar. Dankzij het Vikingvoordeel bellen en sms'en alle Mobile Vikings elkaar gratis. Daarnaast verdien je supermakkelijk Vikingpunten. Die zet je in om je aanrekening deels of volledig te betalen.

    1

    Vikingvoordeel Alle Belgische Mobile Vikings bellen en sms’en elkaar gratis. Elke maand 1800 belminuten en 9000 sms’en, zomaar bovenop je herlading.

    2

    Breng een vriend(in) aan Na zijn/haar eerste betaalde aanrekening verdien jij 15 Vikingpunten. Die zet je in als korting op je eigen aanrekening(en).

    3

    Viking Deals Voor élke aankoop bij een van onze partners krijg je een deel van het aankoopbedrag terug in Vikingpunten. Elke keer opnieuw korting op je aanrekening dus.

    • Hoe stel ik het mobiele internet in?

      Je moet je toestel eerst correct configureren voor je verbinding maakt met het internet. Voor de meeste toestellen die je in België kunt kopen, volg je simpelweg de configuratiewizard op onze website. Als de automatische optie niet werkt, gebruik dan de handmatige gids. Herstart je toestel ook altijd voor je je internetverbinding test.

       

      Vond je je toestel niet in de lijst? Geen zorgen. Als je een Android-toestel hebt, dan lijkt elke andere Android-telefoon op de jouwe qua instellingen. Maar we geven hieronder de instellingen nog eens mee, je kunt nooit weten:

       

      • APN = web.be
      • Username = web
      • Password = web
      • Proxy = [niets invullen]
      • Port = [niets invullen]
      • APN-type = default,supl
      • Authentication / verification type = PAP

       

      Als je alles hebt ingegeven, sla al je aanpassingen op, doe dan je vliegmodus even aan en uit voor je je verbinding test. Als dat niet werkt, herstart je je toestel. Dan is je verbinding in orde.

    • Hoe zet ik mijn abonnement stop?

      Wil je Mobile Viking blijven? Dan vind je de nodige info bij ‘Kan ik van een abonnement overstappen op een herlaadkaart?’

      Verander je liever van provider? Dan zorgt je nieuwe provider voor je nummeroverdracht en zet die het abonnement bij ons stop. Let op: dit is niet mogelijk wanneer je nog een openstaand saldo hebt.

      Wil je het nummer volledig stopzetten? Neem dan contact op met de helpdesk!

    • Hoe activeer ik mijn simkaart?
    • Hoe vraag ik een nanosimkaart aan?

      Je kan hier een nieuwe nano-simkaart aanvragen.

      Net een nieuwe Mobile Vikings-simkaart aangevraagd? Geen probleem, we sturen standaard een multisim op. Die bevat alle formaten, dus ook een nano.

    • Waarom krijg ik een foutmelding als ik de 4 juiste cijfers ingeef om mijn vervang-simkaart te activeren?

      Dat komt omdat de vervang-simkaart die je gekregen hebt, niet werkt. Je mag die weggooien. Je krijgt normaal snel een nieuwe, wel werkende vervang-simkaart in de bus. Als je daar de code van ingeeft, komt het in orde.

    • Meer veelgestelde vragen
    Gesloten

    Schrijf ons

    Maandag tot vrijdag 08:30 - 12:00 & 12:30 - 22:00
    Weekends 10:00 - 22:00
    Gesloten

    Bel ons

    Maandag tot vrijdag 08:30 - 12:00 & 12:30 - 17:00

    x

    Ben je zeker?

    Onderstaande verwijderen?

    x