Laden...
Klein momentje, aub.
Hmm. Het duurt blijkbaar wel even. Misschien kun je de pagina eens opnieuw laden?

Ontdek onze abonnementen

  • Het scherpste data-aanbod van de markt
  • Kies je belminuten en mobiele data
  • Geen vervelende contracten
  • Makkelijk van tariefplan wijzigen
10
  • 1 GBdata
  • 50 minbellen
€ 15
  • 5 GBdata
  • 50 minbellen
Bekijk tarieven
34
  • 10 GBdata
  • 600 minbellen

Herlaadkaarten

  • Kies uit 8 formules
  • Meer data, of meer belminuten
  • Herlaad wanneer je wilt
  • Ontdek het aanbod

Viking Deals-gebruikers besparen 30% op hun telefoonrekening

Shop je online bij Coolblue, of boek je een reis bij Booking.com? Dan krijg je dankzij Viking Deals een deel van je aankoopbedrag terugbetaald in Vikingpunten.

Viking Deals ontdekken

Waarom Mobile Vikings kiezen?

Je hebt altijd het beste data-aanbod, abonnement of herlaadkaart
Je belt en sms’t gratis naar alle Mobile Vikings
Verdien Vikingpunten en bespaar op je rekening
Je surft supersnel met 4G

Viking Deals

Dankzij de Viking Deals verdien je Vikingpunten telkens als je een online aankoop doet bij een van onze partners.

Alle Viking Deals bekijken

Overtuigd?

Waar wacht je nog op?

  • Hoe stel ik het mobiele internet in?

    Je moet je toestel eerst correct configureren voor je verbinding maakt met het internet. Voor de meeste toestellen die je in België kunt kopen, volg je simpelweg de configuratiewizard op onze website. Als de automatische optie niet werkt, gebruik dan de handmatige gids. Herstart je toestel ook altijd voor je je internetverbinding test.

    Vond je je toestel niet in de lijst? Geen zorgen. Als je een Android-toestel hebt, dan lijkt elke andere Android-telefoon op de jouwe qua instellingen. Maar we geven hieronder de instellingen nog eens mee, je kunt nooit weten:

     

    • APN = web.be
    • Username = web
    • Password = web
    • Proxy = [niets invullen]
    • Port = [niets invullen]
    • APN-type = default,supl
    • Authentication / verification type = PAP

     

    Als je alles hebt ingegeven, sla al je aanpassingen op, doe dan je vliegmodus even aan en uit voor je je verbinding test. Als dat niet werkt, herstart je je toestel. Dan is je verbinding in orde.

  • Meer veelgestelde vragen
Gesloten

Schrijf ons

maandag tot vrijdag 08:30 - 12:00 & 12:30 - 20:00
Weekends 10:00 - 20:00
Gesloten

Bel ons

maandag tot vrijdag 08:30 - 12:00 & 12:30 - 17:00

x

Ben je zeker?

Onderstaande verwijderen?

x