Viking Deals
Dankzij de Viking Deals verdien je Vikingpunten telkens als je een online aankoop doet bij een van onze partners.
Alle Viking Deals bekijken
loading...
Dankzij de Viking Deals verdien je Vikingpunten telkens als je een online aankoop doet bij een van onze partners.
Alle Viking Deals bekijkenWaar wacht je nog op?
Heb je een vraag voor de helpdesk?
1. Bezoek onze Help & Support en gebruik de zoekfunctie.
2. Bel ons op werkdagen tussen 8u30 en 17u op 0456 19 19 76, of gratis via 1976 als je Viking bent.
3. Gebruik tijdens de kantooruren de live chat op de website.
4. Stel ons je vraag via Facebook (Messenger) of Twitter.
5. Stuur ons een bericht via WhatsApp. Let op: je kunt ons via dit nummer niet bellen!
6. Vul ons vragenformulier in of mail je vraag naar info@mobilevikings.be.
Mobile Vikings is gevestigd in Hasselt. Onze gegevens:
Mobile Vikings
Kempische Steenweg 309/1
3500 Hasselt
Tel.: +32 78 353 033
e-mail: info@mobilevikings.be
Let op: voor vragen over je simkaart of Mobile Vikings account kun je enkel bij de helpdesk terecht!
Kan ik mijn nummer behouden?
Ja, geen probleem. Wanneer je je gsm-abonnement of je herlaadkaart aanvraagt kun je kiezen om je nummer te houden.
Wie zegt mijn huidige abonnement stop?
Wij zetten het abonnement bij je huidige provider stop. Zelf hoef je daar niets voor te doen. Je hoeft enkel maar je Mobile Vikings-simkaart online aan te vragen.
Hoelang duurt het voor ik actief ben op het Mobile Vikings-netwerk?
Wat met mijn abonnement bij mijn huidige provider?
Als je huidige abonnement van pakweg 1 maart tot en met 31 maart loopt, en je activeert je nieuwe simkaart op 15 maart, dan rekent de provider normaal gezien enkel de periode aan waarin je nog actief was op hun netwerk. In dit fictief voorbeeld dus tot en met 15 maart. Maar vraag dit zeker na, want het gebeurt niet altijd automatisch.
Let op! Afhankelijk van het type abonnement dat je hebt, is het mogelijk dat je een verbrekingsvergoeding moet betalen als je je abonnement vroegtijdig stopzet. Gelukkig is dat met de huidige contracttypes nog maar zelden het geval.
Wat met mijn herlaadkaart bij mijn huidige provider?
In de meeste gevallen vervallen je bundels en je belwaarde van zodra je overstap naar een Mobile Vikings-abonnement compleet is. Je kunt natuurlijk bij je oude provider altijd vragen of je enkel voor je actieve gebruik mag betalen, maar meestal worden zulke aanvragen afgewezen.
Wat we aanraden: een overstap naar Mobile Vikings duurt maximaal 8 werkdagen. Probeer ervoor te zorgen dat je belwaarde en/of bundels opgebruikt zijn net voor je je Mobile Vikings-simkaart activeert. Zo haal je toch alles uit je budget.
Problemen met je mobiel internet, geen 4G of kun je niet surfen in het buitenland? Volg de onderstaande stappen om je probleem op te lossen.
Heb je nog genoeg data in je bundel?
Het is heel belangrijk dat deze instellingen juist zijn. In de meeste gevallen los je het probleem op als je ze aanpast. Ga naar onze instelgidsen en zoek daar je toestel.
Staat je toestel niet in de lijst? Kies dan gelijkaardig toestel, de instellingen zijn sowieso hetzelfde. Als je een Android-toestel hebt, dan lijkt elke andere Android-telefoongids op de jouwe. Maar we geven hieronder de instellingen nog eens mee, je kunt nooit weten:
Alles ingegeven? Sla het toegangspunt op, schakel je vliegtuigmodus even aan en uit, en test je verbinding opnieuw. Als dat niet lukt, herstart je je toestel.
Dit kun je doen in de instellingen van je toestel:
Heb je 5 minuutjes? Want langer duurt het niet om je Mobile Vikings simkaart te bestellen! Maak eerst je keuze: wil je een simkaart met abonnement bestellen, of een herlaadkaart? Volg dan de stappen op de pagina om je bestelling af te ronden.
Wat heb je nodig om je huidige nummer over te dragen?