Laden...
Klein momentje, aub.
Hmm. Het duurt blijkbaar wel even. Misschien kun je de pagina eens opnieuw laden?

5GB DA DA TA + Onbeperkt bellen

€ 20 per maand
  • Scherpste tarief in de markt
  • Geen vervelende contracten
  • Makkelijk van tariefplan wijzigen

Herlaadkaarten

  • Kies uit 8 formules
  • Meer data, of meer belminuten
  • Herlaad wanneer je wilt
  • Ontdek het aanbod

Viking Deals-gebruikers besparen tot 100% op hun telefoonrekening

Shop je online bij Coolblue, of boek je een reis bij Booking.com? Dan krijg je dankzij Viking Deals een deel van je aankoopbedrag terugbetaald in Vikingpunten.

Viking Deals ontdekken

Waarom Mobile Vikings kiezen?

Je hebt altijd het beste data-aanbod, abonnement of herlaadkaart
Je belt en sms’t gratis naar alle Mobile Vikings
Verdien Vikingpunten en bespaar op je rekening
Je surft supersnel met 4G

Viking Deals

Dankzij de Viking Deals verdien je Vikingpunten telkens als je een online aankoop doet bij een van onze partners.

Alle Viking Deals bekijken

Overtuigd?

Waar wacht je nog op?

  • Ik heb geen mobiel internet. Wat moet ik doen?

    Problemen met je mobiel internet, geen 4G of kun je niet surfen in het buitenland? Volg de onderstaande stappen om je probleem op te lossen. 

    Actieve bundel

    Heb je nog genoeg data in je bundel?

    APN-instellingen

    Het is heel belangrijk dat deze instellingen juist zijn. In de meeste gevallen lost dit ook het probleem op.

    Ga naar onze instelgidsen en zoek daar je toestel.
    Staat je toestel niet in de lijst? Kies dan gelijkaardig toestel, de instellingen komen vaak overeen.

    Als je een Android-toestel hebt, dan lijkt elke andere Android-telefoon op de jouwe qua instellingen. Maar we geven hieronder de instellingen nog eens mee, je kunt nooit weten:

    • Naam = Mobile Vikings
    • APN = web.be
    • Username = web
    • Password = web
    • Proxy = [niets invullen]
    • Port = [niets invullen]
    • APN-type = default,supl
    • Authentication / verification type = PAP


    Alles ingegeven? Sla het toegangspunt op, schakel je vliegmodus even aan en uit, en test je verbinding opnieuw. Als dat niet lukt, herstart je je toestel.

    Buitenland / Roaming

    • Check je APN-instellingen (zie hierboven)
    • Kies een andere beschikbare operator uit
    • Switch eens tussen 3G/4G/LTE


    Dit kun je doen in de instellingen van je toestel:

    • Apple: Instellingen > Mobiele data > Zet "Schakel 4G in" uit.
    • Samsung (Android): Instellingen > Meer instellingen > Mobiele netwerken > Netwerkmodus > kies hier voor een optie zonder 4G of LTE
    • Nokia (Windows Phone): Instellingen > Mobiele netwerken > Hoogste verbindingssnelheid > Kies hier voor een optie zonder 4G of LTE.


    Meer info over Roaming

    Weten of je simkaart kapot is?

    • Probeer je simkaart eens in een ander toestel?
  • Waar vind ik een overzicht van recente netwerkstoringen?

    TL;DR
    Hierzo.

    Extra info
    Als jouw probleem daar niet tussen staat, zoek dan in onze Help & Support-sectie, of probeer het webformulier.

Contacteer ons

Snelste antwoord
een aanvraag indienen
of mail naar info@mobilevikings.be
We antwoorden binnen 1 dag.
FAQ

x

Ben je zeker?

Onderstaande verwijderen?

x