Viking illustratie

Tariefplan internet thuis beheren

Da mag wa meer zijn ja! Of je nu nóg sneller wilt surfen of je internet thuis wilt stopzetten, hier ben je aan het juiste adres.

Ik wil mijn tariefplan wijzigen

Ik heb nog geen fiber

Heb je een internetverbinding via koper en wil je overschakelen naar Fiber? Check dan eerst via je My Viking-account of Fiber al beschikbaar is op jouw adres.

  • Fiber beschikbaar? Top! Plan een afspraak in en een installateur komt Fiber gratis installeren.

  • Nog niet beschikbaar? Geen zorgen. Fiber wordt stapsgewijs uitgerold. Zodra het jouw beurt is, laten we het je weten.

Ik heb al Fiber

Je tariefplan wijzigen? Dat doe je makkelijk via je My Viking-account onder ‘Product’ > ‘Abonnement wijzigen’. Kies daar je nieuwe Fiber-formule:

  • Onbeperkt Snel Internet: downloadsnelheid tot 100 Mbps.

  • Onbeperkt Supersnel Internet: downloadsnelheid tot 1 Gbps.

  • Onbeperkt Hypersnel Internet: downloadsnelheid tot 5 Gbps.

Je nieuwe tariefplan gaat meteen in. Je vorige tariefplan wordt pro rata verrekend op je volgende factuur/aanrekening.

Afscheid nemen bestaat niet…

Weet je zeker dat je het Viking-schip wilt verlaten? ⚓

Blijf je toch liever aan boord? Dan varen we graag met jou verder! Onze community, voordelige tarieven en topservice zijn er voor jou.

Wil je toch je abonnement stopzetten? Dat kan via je My Viking-account. Belangrijke informatie daarbij:

  • Je verbinding wordt in de loop van de volgende uren gedeactiveerd.

  • Na je opzegging ontvang je binnen enkele dagen een e-mail met een aangepaste eindafrekening. Dit is ofwel een pro rata factuur, of een creditnota als je je maandfactuur al ontvangen had. Je betaalt enkel voor de periode waarin je verbinding actief was.

  • Je stuurt je modem en/of wifi-booster terug via bpost binnen de 2 weken. Het verzendlabel daarvoor vind je ook in je My Viking-account.

  • Je eventuele mobiele nummers worden hierdoor niet opgezegd.

Veelgestelde vragen