Cookies bij Mobile Vikings? Die gebruiken we om onze website te verbeteren, om je surfervaring zo optimaal mogelijk te maken ...en om je op andere sites relevante advertenties te tonen. Je kunt je cookie-instellingen altijd aanpassen. Lees ons cookiebeleid hier.

Welke cookies wil je toelaten?

Dankzij deze cookies werkt de website correct en gebruiksvriendelijk. Daarnaast kunnen we hiermee problemen opsporen en onze websites verbeteren.

Dankzij deze cookies kunnen we je advertenties tonen op maat van je interesses. Zo zie je altijd boodschappen die relevant zijn. Je kunt deze instellingen onderaan de website aanpassen.

Laden...
Klein momentje, aub.
Hmm. Het duurt blijkbaar wel even. Misschien kun je de pagina eens opnieuw laden?

Ga je naar het buitenland?

Wat je moet weten

In het buitenland gebruik je binnen de EU je nationale bundel om te bellen, sms'en of mobiel te surfen. Geen extra roamingkosten meer dus, en je verbruik gaat gewoon van je nationale bundel af. Buiten de EU gelden speciale tarieven. Let op: voor ons Unlimited-abonnement gelden andere voorwaarden.
Kies hieronder je type simkaart voor alle details. Het Vikingvoordeel is enkel geldig in België.
Let op: als je op een boot of in een vliegtuig bent, maak je verbinding via een satelliet.
Raadpleeg onze FAQ voor meer info.

  • Ik herlaadde per ongeluk twee keer. Wat moet ik doen?

    Bel tijdens de kantooruren gratis naar 1976 of stuur een bericht naar onze helpdesk, we kijken het graag voor je na!

  • Hoe betaal ik mijn factuur?

    TL;DR
    - Log in op de website om je facturen manueel te betalen.
    OF
    - Stel een automatische betaling in (domiciliëring, VISA, MasterCard).

    Extra info
    Je kunt helaas geen papieren overschrijving krijgen bij je papieren factuur. Om je domiciliëring in orde te brengen, stel je je automatische betaling in bij het kiezen van je abonnement. Kies je ervoor te betalen met een overschrijving, hou er dan rekening mee dat het enkele werkdagen duurt eer zo'n betaling verwerkt wordt in ons systeem. Bij betwisting van je factuur/aanrekening, mail je de volgende informatie naar info@mobilevikings.be: het nummer van je factuur/aanrekening en welke kosten je precies betwist. Onze helpdesk pikt het dan verder op.

  • Er staan te veel sms'jes en/of oproepen in mijn verbruik. Hoe komt dat?

    Je verbruik in je Mobile Vikings account is een rechtstreekse weergave van wat er op het netwerk wordt geregistreerd. Ook pogingen registreren we: als jij dus een sms stuurt, en die komt niet aan, dan zie je het bericht wél in je verbruik. Hetzelfde gebeurt met een oproep. Geen zorgen: hoewel dit in je verbruik staat, wordt het natuurlijk niet aangerekend.

  • Hoe installeer ik de Viking Deals plug-in voor Microsoft Edge?

    TL;DR:
    Sinds kort kun je in Microsoft Edge Chrome extensies toevoegen. Dus kun je de Viking Deals plug-in installeren! Wanneer je online shopt, geeft de plug-in je een seintje als je een Viking Deals partner bezoekt zodat je geen Vikingpunten kunt missen.

    Meer info:
    Hoe installeer je de plug-in voor Microsoft Edge? Volg de stappen hieronder:

    1. Zorg dat je de nieuwste versie van Microsoft Edge gebruikt! Download 'm hier. Je herkent de juiste versie aan het vernieuwde logo:
      microsoft_edge.png
    2. Klik hier om de plug-in te downloaden en installeren!
    3. Krijg je bovenaan een melding? Klik dan op 'Uitbreidingen uit andere winkels toestaan'. 
    4. Da's alles!
  • Hoe activeer ik mijn simkaart?
    1. Ga naar www.mobilevikings.be/nl/activation.
    2. Vul de laatste vier cijfers in van het Mobile Vikings simkaartnummer.
      simkaart.png
    3. Da's alles!
      - Gaat het om een volledig nieuwe simkaart met een nieuw nummer, of een vervangkaart? Dan duurt de activatie maximaal een uur.
      - Gaat het om een simkaart met nummeroverdracht? Dan duurt de activatie maximaal één werkdag. Je oude simkaart blijft werken tot je Mobile Vikings simkaart actief is.
    Let er op dat je inlogt met het juiste e-mailadres. 
    Gaf je de juiste cijfers op en krijg je toch een foutmelding? Bel dan onze helpdesk op 1976 of stuur ons een bericht.

Contacteer ons

Snelste antwoord
Een aanvraag indienen
of mail naar info@mobilevikings.be
We antwoorden binnen 1 dag.
FAQ