Laden...
Klein momentje, aub.
Hmm. Het duurt blijkbaar wel even. Misschien kun je de pagina eens opnieuw laden?

Ga je naar het buitenland?

Wat je moet weten

In het buitenland gebruik je binnen de EU je nationale bundel om te bellen, sms'en of mobiel te surfen. Geen extra roamingkosten meer dus, en je verbruik gaat gewoon van je nationale bundel af. Buiten de EU gelden speciale tarieven.
Kies hieronder je type simkaart voor alle details. Het Vikingvoordeel is enkel geldig in België.
Let op: als je op een boot of in een vliegtuig bent, maak je verbinding via een satelliet.
Raadpleeg onze FAQ voor meer info.

  • Ik wil een btw-nummer toevoegen/wijzigen aan mijn abonnement. Hoe doe ik dat?

    Het is niet mogelijk om een btw-nummer toe te voegen aan een bestaande Mobile Vikings account. 

  • Hoe werkt het gratis Vikingvoordeel naar andere Mobile Vikings?

    Bij iedere herlading ontvang je een gratis Vikingvoordeel: 60 gratis belminuten en 300 gratis sms'en naar alle andere Mobile Vikings. Zolang je bundel geldig is (1 kalendermaand), krijg je dit voordeel elke dag opnieuw.

    Wat je moet weten over het Vikingvoordeel:

    • Voor je Vikingvoordeel zijn dat 1800 belminuten en 9000 sms’en naar andere Mobile Vikings met een Fair Use-beleid.
    • Het Vikingvoordeel is niet toepasbaar voor roaming of voor bellen naar andere providers zoals BASE/Telenet, Proximus of Mobistar.
    • Net zoals de andere voordelen, gratis sms'en en data, is dit Vikingvoordeel 1 kalendermaand geldig na je meest recente herlading.
  • Kan ik terug naar het BASE-netwerk?

    Nee, dat is niet mogelijk.

  • Ik ben onbereikbaar. Wat moet ik doen?

    Ben je onbereikbaar? Dan helpen we je graag snel terug op weg. Probeer alvast eens: 

    • Je toestel te herstarten;
    • je netwerkmodus aan te passen. Dit kun je doen in de instellingen van je toestel:
      • Apple: Instellingen > Mobiele data > Zet "Schakel 4G in" uit
      • Android: Instellingen > Meer instellingen > Mobiele netwerken > Netwerkmodus > kies hier voor een optie zonder 4G of LTE
      • Nokia (Windows Phone): Instellingen > Mobiele netwerken > Hoogste verbindingssnelheid > Kies hier voor een optie zonder 4G of LTE.
    • handmatig te verbinden met het netwerk van een andere provider (Proximus, Orange, ...). Wacht daarna enkele seconden en verbindt opnieuw met Mobile Vikings. Herstart vervolgens, en waarschijnlijk ben je terug bereikbaar. 

    Helpen geen van deze tips? Contacteer dan onze helpdesk. Op basis van een recent voorbeeld, niet ouder dan 24 uur, kunnen zij nagaan wat er precies mis gaat!

  • Hoe contacteer ik Mobile Vikings?

    1. Bezoek onze Help & Support en gebruik de zoekfunctie.
    2. Bel ons op werkdagen tussen 8u30 en 17u op 0456 19 19 76, of gratis via 1976 als je Viking bent.
    3. Gebruik tijdens de kantooruren de live chat op de website.
    4. Stel ons je vraag via Facebook (Messenger) of Twitter.
    5. Vul ons vragenformulier in of mail je vraag naar info@mobilevikings.be.

Contacteer ons

Snelste antwoord
een aanvraag indienen
of mail naar info@mobilevikings.be
We antwoorden binnen 1 dag.
FAQ