Overtuig een bedrijf en verdien minstens €70
Dankzij Mobile Vikings for Business profiteren niet enkel bedrijven van een geweldig aanbod. Ook jij kan er je voordeel uit halen!


Zo verdien jij
een extra centje

Overtuig een bedrijf
Dat doe je supermakkelijk met je persoonlijke uitnodigingslink.

Zorg voor minstens 2 actieve abonnementen
Per aangebracht bedrijf met minstens 2 actieve abonnementen krijg jij een eenmalige beloning van € 70. In Vikingpunten of cash, jouw keuze.

Ga voor meer
Per actief abonnement bovenop die eerste 2 abonnementen krijg je nog eens € 10!
Hoe overtuig je een bedrijf van Mobile Vikings for Business?
Net zoals jij profiteren bedrijven van hopen voordelen als ze hun gsm-abonnementen bij Mobile Vikings for Business afsluiten.
- Ook bedrijven genieten steevast van de scherpste tariefplannen. Tot 33% goedkoper dan bij andere operatoren.
- Gedaan met bergen administratie. Het beheren van gsm-abonnementen is doodeenvoudig in de digitale klantenzone.
- Toch nog hulp nodig? Dan kunnen ook bedrijven rekenen op de snelste helpdesk van België.

Vertel het verder
Dat kan op verschillende manieren. Als je inlogt, krijg je alle uitleg te zien.
How can I activate 4G on my smartphone or tablet?
I can't log in. What do I do?
How can I configure and check my voicemail?
I can’t send SMSs. What should I do?
How can I get my phone to ring longer?
How can I get in contact with Mobile Vikings?
Does my subscription allow me to make a call to another country?
How can I pay my invoice or payment invitation?
What is tethering/personal hotspot and how can I configure this?
What is a Viking Clan?
Can I listen to my voicemail in another country, and, if so, how much does it cost?
What are the rates for roaming?
SIM card identification: How do I identify myself for my SIM card?
I need a different type of SIM card. What should I do?
Where do I find the PIN and PUK code of my SIM card?
Special Conditions Viking Clan
What are the conditions to get the combo advantage?
How is the connection to the cable network made?
My SIM card is lost or stolen. What now?
How can I terminate my Mobile Vikings subscription or prepaid SIM card?
What can I do when my voicemail is blocked?
How do I activate / install my eSIM?
How do I activate my SIM card?
How much does an installation cost?
Are there possible extra costs at the time of the installation?
When will my Internet subscription become active?
How do I know if there is already fibre in my home? Or when will there be fibre?
What are the costs of Mobile Vikings Internet?
How do I order an eSIM and on which devices does it work?
Tips & tricks to improve your Wi-Fi and internet at home