Laden...
Klein momentje, aub.
Hmm. Het duurt blijkbaar wel even. Misschien kun je de pagina eens opnieuw laden?

Viking Deals

Bel en surf gratis met je aankopen

  • Moet ik een simkaart hebben van Mobile Vikings om deel te nemen aan de Viking Deals?

    Niet noodzakelijk. Deelnemen aan de Viking Deals met enkel een Vikingaccount is ook mogelijk, maar het zal dan niet mogelijk zijn om de app te downloaden. Dan dien je een QR-code via je account af te printen.

    Met een Vikingaccount kan je niet genieten van de voordelen van de Mobile Vikings, maar heb je wel toegang tot Viking Deals, Viking Lab en Viking Talk. Een Vikingaccount aanmaken doe je op de registratiepagina.

  • Wie kan er deelnemen aan de Viking Deals?

    Iedereen kan deelnemen aan deze actie; zowel Vikings als niet-Vikings. Ben je al (Mobile) Viking? Dan ga je altijd via onze partnerpagina naar onze partner.

    Ook niet-Vikings kunnen profiteren van deze actie door eerst Viking of Mobile Viking te worden. Een simkaart bestellen en Mobile Viking worden, doe je op deze pagina. Viking worden met enkel een account kun je hier

    Let op: bepaalde Viking Deals hebben specifieke voorwaarden. Die vind je bij de details van elke Deal.

  • Hoe werken de online Viking Deals?

    Twee dingen zijn belangrijk:

    • om van de Deal te kunnen profiteren, ga je via onze pagina naar de pagina van de partner met de rode knop. Enkel op die manier activeer je je Viking-ID voor de partner en kan die jou identificeren als Viking. Uiteraard moet je hiervoor ingelogd zijn op je Vikingaccount.
    • Een andere optie is de Viking Deals plug-in. Die geeft je een melding als je op de website van een partner surft. Zo mis je nooit nog een Viking Deal. De plug-in download je voor Chrome, Firefox, en Opera.
    • cookies: wat kan er misgaan? Na het klikken op die rode knop, kom je terecht op de pagina van onze partner, die jou aan de hand van een cookie identificeert als Viking. Opgelet: als je daarna een ander tabblad in je huidige browser of een andere browser opent, wordt ons cookie overschreven door dat van die nieuwe website en valt logischerwijs ook je link naar Mobile Vikings weg.

    Hoe kun je dan zeker zijn?

    In eerste instantie is het belangrijk dat je de zogenaamde "3rd party cookies" toestaat in je browser. Zo weet onze partner dat je een Viking bent als je via onze pagina daarheen gaat. Hieronder vind je hoe je dat doet in de populairste browsers.

    Internet Explorer

    Google Chrome

    Mozilla Firefox

    Apple Safari

    Daarnaast kun je best ook de "do not track"-functie van je browser uitschakelen. Die verhindert ook vaak het gebruik van cookies. Hieronder vind je hoe dat gebeurt in de populairste browsers.

    Internet Explorer (alle versies)

    Google Chrome

    Mozilla Firefox

    Apple Safari (enkel in het Engels)

    Een bijkomende optie is natuurlijk dat je niet incognito (privé) surft in je browser, en geen adblocker actief hebt.

    Helemaal zeker zijn?

    Ga via onze pagina naar de partner, zet bij de partner alles klaar in je winkelwagentje en ga opnieuw via onze specifieke Mobile Vikings-pagina naar de partner. Daar vind je als het goed is je winkelwagentje nog gevuld en kun je onmiddellijk bestellen. Na je bestelling wordt die door de partner bevestigd, en binnen de 24u krijg je ook van Mobile Vikings een bevestiging dat er binnenkort Vikingpunten voor je klaarstaan.

  • Hoeveel Vikingpunten krijg ik per Viking Deal?

    Elke lokale handelaar bepaalt per Viking Deal hoeveel Vikingpunten je krijgt. Dit aantal ligt vast.

  • Ik deed een aankoop via de Viking Deals, maar ik kan mijn Vikingpunten nog niet gebruiken. Wat moet ik nu doen?

    Je Vikingpunten blijven in wacht staan totdat onze partner je bestelling volledig heeft geverifieerd en afgerond. Hoe lang dat duurt, hangt natuurlijk af van de partner. Zodra dat is gebeurd, worden je Vikingpunten beschikbaar. Je vindt je Vikingpunten terug op de pagina ‘Mijn Viking Wallet’.

    Let op: bepaalde Viking Deals hebben specifieke voorwaarden. Die vind je bij de details van elke Deal.

  • Meer veelgestelde vragen
Gesloten

Schrijf ons

Maandag tot vrijdag 08:30 - 12:00 & 12:30 - 22:00
Weekends 10:00 - 22:00
Gesloten

Bel ons

Maandag tot vrijdag 08:30 - 12:00 & 12:30 - 17:00

x

Ben je zeker?

Onderstaande verwijderen?

x