Laden...
Klein momentje, aub.
Hmm. Het duurt blijkbaar wel even. Misschien kun je de pagina eens opnieuw laden?

Registratie van je prepaid simkaart

 

Hoe weet ik of ik me bij Mobile Vikings moet identificeren?
Wij nemen met jou contact op als dat nodig is. In je account op de Mobile Vikings-website zul je een statusbericht zien als je ingelogd bent. Hoor je helemaal niets van ons in verband met je identificatie (geen statusbericht, geen mail, geen sms, …)? Dan ben je al in orde en hoef je verder niets te doen. Je hebt natuurlijk nog altijd het recht om je gegevens te bekijken en aan te passen indien nodig.

Hoe kan ik mij identificeren bij Mobile Vikings?
Simpel: je doet je volgende herlading met een Belgische bankkaart. Volgens de Belgische wet moet je deze identificatie binnen de 18 maanden na je eerste identificatie herhalen.
Als je een Easy Payment hebt ingesteld met een buitenlandse bankrekening, kun je daar géén herlaadkaart mee activeren. Je eerste betaling, en de controlebetaling na 18 maanden mogen uitsluitend met een Belgische betaalmethode gebeuren. Voor alle andere betalingen mag je natuurlijk je Europese bankrekening gebruiken.

Wat moet ik doen als Mobile Vikings me opnieuw vraagt me te identificeren?
Volgens de wet moet je je identificeren telkens wanneer dat gevraagd wordt. Het is mogelijk dat we je vragen om je opnieuw te identificeren, bijvoorbeeld omdat we een onregelmatigheid met je identificatie hebben vastgesteld. Of wanneer er 18 maanden verstreken zijn na je laatste identificatie. De identificatie verloopt aan de hand van een betaling met een Belgisch betaalmiddel.

Ik wil graag een herlaadkaart bestellen. Wat moet ik doen?
Simpel: volg de stappen op de website, en je kunt gewoon een herlaadkaart bestellen. Daarom vragen we je om je eerste betaling met een Belgisch rekeningnummer te doen. Zo identificeren we je namelijk bij Mobile Vikings.
We mogen die wel pas activeren nadat je je bij ons hebt geïdentificeerd (= al je gegevens en documenten valideren). Als we een onregelmatigheid of een fout vaststellen bij je registratie of je betaling, mogen we je herlaadkaart niet activeren.

Wil je checken of jij je moet identificeren?
Log je hier in en controleer of je een rode balk met een statusbericht op je scherm krijgt. Niets te zien? Dan ben je in orde!

Controleer je status hier

Ook in de instellingen van je account (onder persoonlijke gegevens) vind je je status terug:

prepaid registratie Mobile Vikings

Heb je nog andere vragen? Geen probleem. Je vindt alle informatie in onze FAQ’s. Zit je nog altijd met een vraag? Dan weet je ons uiteraard te vinden. ;-)

Lees hier veelgestelde vragen

Delen op

x

Ben je zeker?

Onderstaande verwijderen?

x