Ontdek onze abonnementen
- Nieuw Nu met nog meer mobiele data
- Kies je belminuten en mobiele data
- Geen vervelende contracten
- Makkelijk van tariefplan wijzigen
Dankzij de Viking Deals verdien je Vikingpunten telkens als je een online aankoop doet bij een van onze partners.
Alle Viking Deals bekijkenWaar wacht je nog op?
Problemen met je mobiel internet, geen 4G of kun je niet surfen in het buitenland? Volg de onderstaande stappen om je probleem op te lossen.
Heb je nog genoeg data in je bundel?
Het is heel belangrijk dat deze instellingen juist zijn. In de meeste gevallen lost dit ook het probleem op.
Ga naar onze configuratiewizard en zoek daar je toestel.
Staat je toestel niet in de lijst? Kies dan gelijkaardig toestel, de instellingen komen vaak overeen.
Als je een Android-toestel hebt, dan lijkt elke andere Android-telefoon op de jouwe qua instellingen. Maar we geven hieronder de instellingen nog eens mee, je kunt nooit weten:
Alles ingegeven? Sla het toegangspunt op, schakel je vliegmodus even aan en uit, en test je verbinding opnieuw. Als dat niet lukt, herstart je je toestel.
Dit kun je doen in de instellingen van je toestel:
TL;DR
Hierzo.
Extra info
Als jouw probleem daar niet tussen staat, zoek dan in onze Help & Support-sectie, of probeer het webformulier.